Zimbabwe fruit & vegetable stakeholder network event 17 mei 2019
Onlangs presenteerde Nielsen tijdens de NCV/NZV/NAV-bijeenkomst de cijfers van 2018 voor de personalcare- en homecaresector (The Nielsen Company (US) LLC, The Nielsen Globalization Premium Survey, 2018).
Bereidheid consument meer te betalen
Naar voren kwam dat consumenten bereid zijn extra te betalen voor bepaalde productkenmerken. 34% wil meer betalen voor een kwaliteitsproduct, de belangrijkste reden om meer te betalen. Wat ook belangrijk is voor consumenten is onder andere een superieure prestatie (31% wil hiervoor meer betalen), duurzaamheid en organisch/biologisch (beide 28%).
Certificering
Certificering kan een bedrijf helpen om op deze vlakken verder te komen, kijk ook eens op onze dienstenpagina Cosmetica Kwaliteitsborging. Heeft u hulp nodig bij de implementatie van ISO 22716 Cosmetics GMP, ISO 13485 Medische hulpmiddelen of de IFS PIA Product Integrity Assessment? Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier.